Warunki doręczeń serwisu Róże24

GODZINY:

  • godziny pracy poniedziałek - piątek: 8.00 - 20.00, sobota 9.00 - 16.00.
  • Róże są doręczane od 9.00 do 20.00. Aby zlecenie zostało zrealizowane na ten sam dzień, należy złożyć i opłacić zamówienie do 17.00.
  • Zamówienia z realizacją na weekend przyjmujemy do soboty, godz. 13.00.
  • Kwiaty doręczamy w przedziałach czasowych maksymalnie 4 godzinnych (9.00-12.00, 12.00-16.00, 16.00-20.00). Dokładną godzinę doręczenia gwarantujemy na śluby oraz pogrzeby.
  • Zamówienia zagraniczne realizujemy od poniedziałku do piątku w przedziałach czasowych od 9.00 do 12.00 lub od 12.00 do 18.00, a w soboty do 12.00. W niedzielę zamówienia zagraniczne nie są realizowane.
  • Za granicą gwarantujemy godziny dostawy jedynie na śluby i pogrzeby, w pozostałych przypadkach dostarczamy w przedziałach przed południem (AM) oraz po południu (PM).
  • Zamówienie za granicę należy złożyć i opłacić najpóźniej 24 godziny przed planowanym terminem dostawy.

WARUNKI:

  • Jeśli odbiorcy kwiatów nie będzie w domu w czasie dostawy, zostawimy awizo i będziemy czekać na kontakt, by ustalić termin kolejnej dostawy.
  • Jeśli zostawisz nam telefon kontaktowy do odbiorcy, możemy go użyć, by ustalić szczegóły dostawy.
  • Kwiaty doręczymy razem z napisanym przez Ciebie bilecikiem, w przypadku zamówienia za granicę bilecik nie będzie zawierać polskich znaków diakrytycznych.
  • W przypadku zamówień do biur, hoteli, szpitali i niemożności doręczenia przesyłki do rak własnych, kwiaty mogą być pozostawione w recepcji, sekretariacie lub u pracownika placówki.
  • Zamówienia, których nie można doręczyć z powodu błędnego adresu i/lub braku możliwości kontaktu ze zleceniodawcą w celu ustalenia korekty tych danych, zostają uznane za zrealizowane.

DŁUGOŚĆ RÓŻ:

  • bukiety róż dostępne są w trzech długościach:
    • krótkie – ok. 40 cm
    • średnie – ok. 60 – 70 cm
    • długie – ok. 80 – 100 cm
  • REKLAMACJE:

    • Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi florystami w kraju oraz za granicą - dlatego serwis Róże24.pl gwarantuje najwyższą jakość wykonywanej usługi i zawsze świeże kwiaty. Jeżeli jednak masz zastrzeżenia do złożonego przez siebie zamówienia, podziel się nimi pod numerem 022 828 95 95 lub napisz do nas wiadomość e-mail: info@pocztakwiatowa.pl Rozpatrzymy wszystkie uwagi, reklamacja zostanie rozwiązana w czasie 1 dnia roboczego dla zleceń krajowych lub 3 dni roboczych dla zleceń zagranicznych. skontaktujemy się z Tobą, by ustalić najdogodniejsze rozwiązanie.
    • Reklamacje wynikające z podania błędnego adresu dostawy lub błędnych danych kontaktowych nadawcy. Prosimy, by podawane dane były aktualne.
    • Reklamacje na nieświeżość kwiatów można składać w czasie 3 dni od daty realizacji zamówienia.

    SZCZEGÓŁÓWE TERMINY I WARUNKI DORĘCZEŃ